Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Przejdź do treści

Kariera

Obecnie poszukujemy:

Przedstawiciel
ds. obsługi klienta w branży IT

Obowiązki

  • ­nawiązywanie nowych kontaktów biznesowych,
  • ­pozyskiwanie nowych klientów B2B,
  • ­rozpoznawanie potrzeb, obsługa i sprzedaż do klientów B2B,
  • ­utrzymywanie trwałych relacji z klientami B2B.

Wymagania

  • ­wykształcenie wyższe,
  • komunikatywność, otwartość, naturalna umiejętność nawiązywania kontaktów,
  • ­mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • ­mile widziana znajomość technik sprzedaży oraz umiejętność prowadzenia prezentacji,
  • ­prawo jazdy kategorii B.

Gwarantujemy:

  • ­ praca w przyjaznej firmie, działającej na rynku nieprzerwanie od 1994 roku,
  • ­ stałe zatrudnienie,
  • ­ atrakcyjny, motywacyjny system wynagradzania,
  • ­ szkolenia i rozwój osobisty.

Specjalista
systemów komputerowych

Obowiązki

  • projektowanie i wdrażanie rozwiązań informatycznych,
  • ­analiza potrzeb, konsultacje, wsparcie projektowe, obsługa klientów B2B.

Wymagania:

  • ­wykształcenie wyższe (lub w trakcie studiów),
  • ­dyspozycyjność, zaangażowanie i rzetelność,
  • ­dobra praktyczna znajomość systemów Microsoft, w zakresie konfigurowania i zarządzania
  • oprogramowaniem MS Win Server, MS Exchange, MS SQL, najchętniej potwierdzona
  • certyfikatami,
  • ­mile widziana znajomość środowiska Linux,
  • ­znajomość języka angielskiego,
  • ­prawo jazdy kat. B.

Gwarantujemy:

  • praca w przyjaznej firmie, działającej na rynku nieprzerwanie od 1994 roku,
  • ­stałe zatrudnienie,
  • ­atrakcyjny, motywacyjny system wynagradzania,
  • ­szkolenia i rozwój osobisty.

Prosimy o przesłanie dokumentów rekrutacyjnych na adres silpol@silpol.pl z dopisaniem poniższej klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

Kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00 pod nr +48 61 814 ­89­ 80. Gwarantujemy dyskrecję.