Bezpieczeństwo IT

Outsourcing oraz usługi

W ostatnich latach Outsourcing stał się jedną z najbardziej popularnych strategii zarządzania przedsiębiorstwem. Na całym świecie obserwuje się rosnące zainteresowanie tą tematyką. Firmy decydując się na outsourcing IT przekazują zewnętrznej firmie odpowiedzialność za funkcjonowanie całości infrastruktury lub wydzielonego procesu infrastruktury informatycznej. Naszym klientom proponujemy kilka form outsourcingu.

 

 

 

Kolokacja (hoteling)

 

czyli dzierżawa zabezpieczonej przestrzeni w serwerowni dla umieszczenia infrastruktury informatycznej Klienta. Proponowana usługa pozwala na oszczędność kosztów związanych z konserwacją i obsługą serwerów oraz utrzymywaniem powierzchni własnej serwerowni.
W ramach usługi kolokacji klient może liczyć na:

  • powierzchnię w ośrodku przetwarzania;
  • awaryjne zasilanie;
  • klimatyzację;
  • łącza telekomunikacyjne;
  • wsparcie w przypadku awarii sprzętu;
  • bezpieczeństwo sieciowe;
  • możliwość zabezpieczenia danych zasobów (system kopii zapasowych i archiwizacji);
  • możliwość przeprowadzenia testów sprzętu i aplikacji;
  • możliwość opieki administracyjnej powierzonych zasobów;
  • możliwość aktualizowania oprogramowania.

 

  •  

    Hosting 

    usługa w odróżnieniu od kolokacji nie obliguje klienta do posiadania przez niego własnego sprzętu komputerowego niezbędnego do utrzymania systemów komputerowych.

    Klient w ramach usługi hostingu może liczyć na:

    • optymalizację kosztów obsługi;
    • dostęp do najwyższej klasy specjalistów;
    • brak problemów z niedostępnością pracowników IT (urlopami i zwolnieniami chorobowymi).

     

    Obsługa infrastruktury Klienta - serwis

    Oprócz powyższych form outsourcingu proponujemy obsługę infrastruktury Klienta polegającą na świadczeniu serwisu w obszarze infrastruktury Klienta. Nasz fachowy personel na każdą prośbę może przyjechać i naprawić komputer u państwa na miejscu lub w razie poważniejszych uszkodzeń zabierze sprzęt i naprawi go u nas w siedzibie. Zlecenie obsługi infrastruktury gwarantuje zapewnienie ciągłości pracy w firmie.

     

    Klient w ramach usługi może liczyć na:

    • optymalizację kosztów obsługi;
    • dostęp do najwyższej klasy specjalistów;
    • brak problemów z niedostępnością pracowników IT (urlopami i zwolnieniami chorobowymi). 
  •  

    Utrzymanie wszystkich obszarów infrastruktury IT

    Ostatnią usługę w ramach outsourcingu jaką proponujemy klientom to utrzymanie wszystkich obszarów infrastruktury IT występujących w firmie.

     

    W ramach umowy klient może liczyć na:

    dostarczanie sprzętu informatycznego i jej serwis; 

    • administracje i utrzymanie sieci LAN, WAN;

    • serwis i utrzymanie infrastruktury użytkownika końcowego: komputery PC, notebooki, drukarki, peryferia itp.; 

    • administracje i utrzymanie systemów operacyjnych;

  •  

    W sprawie pytań proszę o kontakt z Działem Handlowym

    tel. 61/8942981
    e-mail dh@silpol.pl

  •